Kass...

Ja jag borde ju ha all tid i världen å blogga men så är tyvärr inte fallet,  dagarna går alldeles för fort! 
Förstår inte hur jag ska få tid till att börja jobba igen.
 
Sitter och laddar för en sväng uppför Bullock Track igen. 
Sist jag gick där så hade jag typ 400 m kvar till toppen då ett gäng kossor /tjurar lagt sig mitt i vägen. 
Kul.
Bara vägra ju vända när jag var så nära så det blev lite off-road - promenad sista biten. 
Få se vart dom bänkat sig idag,  jag är inte så kaxig när det kommer till dessa djur,  speciellt inte när man är i en stor hage. 
 
 
Så här ser det ut Precis nu,  soligt här nere men lite molnigt där uppe,  och det kan svänga så väldigt fort på de höjderna.
 
 
 
Man förstår verkligen att folk blir överraskade av vädret till fjälls. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0