Bak.

 
Har blivit lite mycket brödäta sista tiden. 
Det är alltid lite klurigt att Hålla goda vanor när man byter miljö.
Man har inte samma förutsättningar och det kan ta tid att skapa nya rutiner.
Det har ju varit gott att äta bröd men kroppen å magen mår inte så bra av det. ..sååååå...Igår letade jag rätt på ett recept på Paleo-bröd med broccoli och ingefära  som faktiskt var väldigt gott. 
Hittade inte de rätta ingredienserna till 100 % men det blev bra ändå. 
Inget vanligt mjöl och inget smör, socker eller jäst. 
Superenkelt att göra då de blev en sats till på morgonen. 
Va fan,  nu kom bildjävlen högst upp igen fast jag markerade här ×
Well Well vem bryr sig så mycket om det. 
Någon? 
 
Igår hade vi promenad uppför berget tvärs över vägen, "Bullock Track " heter leden som når ända till toppen  (ska gå hela nån dag ). Det är där jag brukar ta mina promenader. 
Hade ett lugnt tempo så alla i familjen kunde gå med.  Fantastiskt fint med utsikt över hela Roxburgh  (som iofs inte är speciellt stort men man ser låååångt ).
 
Jag brukar gå 2 km då å de låter fjantigt,  jag vet men det känns inte så fjantigt som det låter kan jag säga då det lutar på rätt bra nästan hela vägen :)
Jag Gick dock lite längre igår (fortsatte själv en bit) eftersom vi gick sakta första biten. 
 
Blev sen även ett fys-pass speciellt framställt för resan. Har ju inte tillgång till gym och vikter så det blir min egen tyngd som motstånd  (vilket räcker gott och väl ) .
 

Kommentarer
Postat av: Hjulström

Du ser rätt vig och böjbar ut på sista bilden. 😉

Svar: Jadå nog gåre å böja sig lite hit å dit :D
Marie.

2015-01-26 @ 21:39:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0