Dessa drömmar...

Här lämnar man jobb och kyla för att få lite ledighet och värme,  och vad händer?  
Drömmer om jobb, drömmer om snö (det har hänt för gånger). .. kan ju tyckas tråkigt men grejen är den att inatt var jag ute och åkte jobb-cheva på vinterväglag och det är ju synd att klaga på :)
Mycket snö var det också!  
Konstigt är hur pass medveten man kan vara fast man drömmer,  vet att jag tänkte att tag faktiskt hade avbrutit min semester för att jobba ett extrapass. Lite långt kanske att åka hem för ett pass och sen åka tillbaka.
Min kollega som var med i drömmen hade börjat jobba igen efter sin axeloperation men det verkade gå bra så länge det inte blev för tungt :) Ska ta å skriva till henne å kolla hur det går på riktigt. 
 
Ja jag drömmer mycket över huvud taget nu, både vanliga drömmar som jag också mina mycket av,  men även tok-drömmarna som jag far upp om.  Inatt hade vi  (jag ) jordbävning här, även natten innan, med tjock lera som rann bredvid sängen,  det var inte lika kul. 
 
Nu har ja en liten grabb här som är leksugen  :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0