Leeeedig. ..

Ja tänk att det är så skönt. 
Lite extra skönt nu för tiden, känner mig inte jättemotiverad att åka till jobbet pga allt som händer men det brukar gå bra bara jag kommer dit.
 
På ett sätt ska det bli kul att göra något nytt.  Det som har varit så bra på ambulansen håller ju på att raseras helt i och med att så många försvinner. 
 
Det kommer inte att bli detsamma och de som bestämt sig för att stanna kommer inte att få det kul. 
Jag jobbar nästan en schemaperiod till men har lagt in en del ledigt så det ska bli skönt nu när det blir vår. 
 
Har vart ledig sedan fredag morgon nu och ensam hemma en helg för ovanlighetens skull.
Nog för att jag inte brukar ha några större problem att roa mig men nog har det känts tomt.
 
Dessutom har många av vännerna varit upptagna på ett eller annat sätt men lyckades få till en middag med lite vin å såna saker igår kväll, najs 
 
Idag har vi varit i Falun på semifinal i innebandy, tyvärr förlorade Falun kampen om en finalplats.
De har dock gjort det bra och det har varit kul å följt dom.
 
 Jag har även hunnit med lite plugg och träning,  så skönt nu när man kan flytta ut hemma-gymmandet eller sitta ute med skolboken :)
 
 
 
Så skönt att energin har kommit tillbaka efter att den har lagts på annat skit ett tag. 
Katterna har energi så det räcker och blir över dom med :D 
 
 
Fast rätt va de är så tar den slut :D 
 
 
Hoppas ni haft en bra helg å får en bra start på veckan! Todeloo 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0