Zzzzz Zzzzz

Ja nu är de ju faktiskt sovdags för längesen, att det ska vara så svårt att komma i säng. 
Nu dröjer det iaf inte länge innan jag slipper sova själv :)
 
Idag har jag jobbat,  enda passet den här veckan. 
Klarade mig från att bli utbeordrad trots att det var en hel hög med pass som skulle tillsättas i veckan.
Är man på jobbet så kommer man liksom inte undan om det fattas folk och chefen tycker att man ska jobba, men har man väl kommit därifrån så ska det ju mycket till innan de får tag i en. 
Men nu måste ja sova,  ska till Ersson imorgon å kolla igenom ryggen...vill göra det nu när jag kommit igång med träningen igen så att jag inte är sned på nå vis å lättare drar på mig nån skada.
Natti natti 
 
Go sallad till middag ikväll :p 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0