Hoho?

Är det nån kvar här? 
De är nog inte att ge sig på. 
Men skriva tänker jag göra ändå eftersom det är rätt kul :)
Rätt kul var det tidigare idag också. 
De va rätt körigt på jobbet idag så jag var rätt trött när jag slutade, hade dock redan bestämt mig för att ta em promenad uppför Kungsberget.
Har ju väntat så länge nu på att få köra igång å de känns HELT fantastiskt!  Har dock en del att jobba med på tiden. Tog mig upp på under 18 min för två år sedan å nu slutade klockan på 22.50. Fixar jag det på under 20 i år så är jag nöjd. 
 
 
 
Älskar att gå å springa där. 
Älskar uppförsbackar och känslan när man är uppe.
Skulle gärna ha ett större berg å bestiga :)
 
Det har hänt otroligt mycket sen sist.  Får nog lov att börja skriva oftare för inte kommer jag skriva allt nu :D 
Ligger på soffan å slöar, vilket var evigheter sedan. Har ätit sushi å ska snart kolla på Finalen Sverige -Tyskland,  få se hur länge jag fixar att hålla mig vaken,  bra nog trött!  
Hoppas allt är bra med er och att ni får en bra helg,  tjoflöjt 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0