Få se nu. ..

.....om jag ens minns hur man gör när man skriver inlägg i en Blogg, det var ju Ett ordentligt tag sen :D
 
 Det är ju inte direkt så det inte hänt nåt, man kan nog säga att det hänt en hel del,  stora grejer dessutom :)
Jag har blivit sambo, blivit sambotjock xD , blivit med katter och håller på å funderar på nytt jobb (fast det vill jag ju helst inte) :/ 
 
Idag är jag ledig och har i vanlig ordning  (iaf när jag är ensam hemma) en to-do-lista som ska prickas av. 
Snöar gör det också å det är ju jättebra tycker jag så att man kan åka skidor ett tag till,  har ju köpt nya i år så man är ju lite taggad.  Så skönt när man kan dra på sig dom precis utanför dörren å bara åka iväg :)
 
Nu ska jag dra av ett pass från Olga Rönnbergs bok "Styrka för kvinnor ". Övningarna är väldigt basic men det passar mig väldigt bra just nu känner jag, då jag haft en rejäl svacka i träningen pga olika skador som gjort att jag tappat spåret. 
Har ju tränat lite sporadiskt men inte fått någon kontinuitet, så jag känner mig i riktigt dålig form nu,  har aldrig varit så här :/
Men snart är jag i gång hoppas jag! Bäst att köra innan jag blir för hungrig och måste äta nåt,  då kanske man hamnar i soffan istället :D 
Ha en bra dag ni så kanske vi ses snart igen!  :D 

Kommentarer
Postat av: M

Å, äntligen är du tillbaka.=)

Svar: Hihi ah ;)
Marie.

2016-03-07 @ 22:58:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0