Fantastisk...

 
..helg. ...
Å jag som inte trodde att jag skulle komma iväg på nån skidsemester i år, åsså slutade det med att jag kom iväg på två stycken, helgerna efter varann :)
Så grymt härligt!  Tur med vädret har vi har också! 
Förra helgen blev det ju en sväng till Säfsen å nu hade jag turen att få följa med grabbarna upp till Lofsdalen där S å han föräldrar har stuga, det var snällt av dom,  hoppas dom inte tycker att det va för mycket besvär att ha en tjej med. Jag lagade ju mat åt dom så LITE bra borde de tycka att det var ändå :D 
Dock så åkte de skoter och jag åkte skidor, så vi hängde ju inte ihop hela tiden ändå.
På lördagen blev de 17 km men jag var väl ute ca 5 timmar,  inkl. rast. Igår blev det bara 5 km men de km var bra mycket tyngre än de 17 km dagen innan. ...härregud va slut jag blev i kroppen.  5 km - spåret bestod i stort sett bara av backar och jag vet inte vad som är jobbigast att åka,  uppför eller nerför.  Livrädd är jag att åka nerför,  det går ju inte att bromsa?
Tog en skön paus mitt i en av mastodontbackarna, solen värmde gott å fräknarna har nu vågat sig fram :)
Nu är de dags att jobba en vecka igen,  men skönt att fått fylla på med en massa energi å ljus!
Undra va ni har pysslat med i helgen :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0