Dra åt ...

....helskotta Va jag älskar värmefilten jag fick av R i present.
Fryslort som jag blivit på äldre dagar  (iaf på kvällen,  på morgonen är jag varm å Go) så älskar jag värme i alla former men just nu leder den här filten stort! Drar på den precis när jag kryper ner i sängen å lindar in istappsfötterna i den,  de är fasen inte mycket som slår! 
En annan värme som jag ser fram emot är tjejresan i Maj, tjihoooo :D 
Himla kul att en av mina närmare vänner får följa med men lika mycket som det är kul,  lika trökit är det att självaste "reseledaren" inte kommer med :/ HOPPAS det löser sig så att hon kommer att kunna va med ändå till sist, håller tummen allt jag kan ✊ 
Nu ska jag mysa ner mig ordentligt å sova gott å hoppas att jag får sällskap snart <3, en dags jobb till bara, innan en hel dags ledighet, undra va man ska hitta på då,  har ju en del projekt på gång  :p 
Baj baj 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0