Drunkningstillbud i Mom.

Den lilla musen som satt och knaprade på nåt gott häromkvällen tog sig ett litet bad i skurhinken som stod ute.
Vad han inte hade tänkt ut var hur han skulle ta sig upp hur hinken när han väl hoppat ner i det kalla vattnet.
Tänk att man inte ens behöver anstränga sig för att få bort odågorna.
För något år sen fångade jag 10 st i musfällor. (har f.ö aldrig varit med om maken vilket musår)
En 11e blev överkörd ute på parkeringen.
Alltid nån som ska utmärka sig, eller så tar dom hellre sitt liv på andra sätt än att sitta fast med huvvet i en fälla.

Nu ska jag gå ner i källaren och kolla om det hänt nå spännande där.

Klart slut så länge.

Kommentarer
Postat av: sandra

Uscha..stackars små musar* Men man vill ju inte ha dom innomhus heller.iiiiii

Så vad händer på nyår då ? puss

2008-12-10 @ 11:27:23
Postat av: Marie.

Ja lite synd är det om dom om dom fastnat å inte kommer loss fast dom lever, men det kan dom gott ha å om dom förstört nånting =) Dom kan väl flytta till Mouseville iställe (som i Gröna milen)=)

Vet inte va som händer på nyår, får väl sitta hemma å hålla för öronen på Molly ;0/ Du då Sandra? Puss

2008-12-11 @ 09:53:27
Postat av: Anonym

haha..ja visst skulle jag vara det :) jo jag tycker synd om mössen jag.

Nyår..blir nog samma sak för mig..sitta hemma hos mamma å hålla för öronen på Baloo..hehe vi hörs

puss puss

2008-12-11 @ 15:20:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0