En till å.

Nu du Anneli har du lite å läsa här när du kommer hem =)
Hoppas ni har det jättemysigt i London, inte fel å åka dit så här i Juletider.
Inte annars heller f´resten.
Vill också åka nånstans, helst där det är varmt då.
Men just nu jobbar jag mig varm i köket, har nog målat sista svängen nu, kanske börjar med tapeterna idag om färgen hinner torka.
Mattias skulle få hjälp av J å tapetsera idag men hade inte förberett nånting så J vände typ i dörren, skulle komma tillbaka imorgon =?)

En musfan höll mig vaken i natt å, tänk att en sån liten kan låta så mycket.

Om de nu va en sån där liten som lät, jag såg ju ingen så de kanske va gammelmusen som höll låda.


Nä nu lär ja göra ett ryck igen.

Tjo å hej


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha= ) kul att ha lite o läsa ju!! puss på dig !!

2008-12-14 @ 15:33:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0