Nu ni!!

Två dagar på raken, inte illa =)
Sitter på jobbet och luktar rätt gott faktiskt, började arbetspasset med att gå ner i gymmet, skönt skönt.
Mycket tack vare Lill P kan ja erkänna.
Nu va det ju kanske inte själva gymmandet som gjort att jag luktar så gott men de blev en bastusväng å en varm å skön dusch efteråt, behöver ju inte tänka på förbrukningen här som man gör hemma ;0)
Hur som helst så va de en bra start på dagen.
Det värsta är ju att nu när jag börjar komma igång med träning å motion så kommer jag väl att bli tjockis igen.
Får bli en Veronapizza i helgen så det jämnar ut sig =)
Eller Torino, riktigt bra där med ifall man inte orkar åka till Sandviken.

Jobbar två dagar nu sen Jävlar äre Julfest med jobbet på HB, ska bli skoj.
God mat skulle vi få å de är ju inte helt fel.
Kanske blir nån rackapajsare med =)
Förfest, nån?

Har iaf bestämt att jag skriver på pappren å skickar dom.
Kör dom där 8 veckorna först så får vi se sen.
Kanske man kan dra till Afrika en sväng efteråt =)

Va å hälsade på mitt älskade Gryn häromdan, blev en snabbis bara men de är ju inte så bara =)
Få se på torsdag om vi hinner med en lite längre date då... träffas på tok för sällan. 
Å Kissungarna va så grymt fina.
Alla 14.

Snodde 6 köttbullar av min mamma idag, förlåt Mamma, men jag kunde inte låta bli.
 
Nu vill jag hem å måla.
Men först Lunch med mammas köttbullar... Mummss....

//Boven.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0