Mums å Mys.

Sitter å myser lite vid datorn så här på kvällskröken.
Äter Tom & Jerry-kex och dricker Coca-Cola.
Hör och häpna, vanlig sliskig Cola som man blir knarrig i tänderna av.
Köper aldrig sån men nu hade dom inge annat på... hör å häpna igen.. Verona =)

Va på bandy på eftermiddan, sen skjutsade jag Mattias till tåget.
Blir tomt i natt igen nu, även om jag är i behov av en del egentid.
Lite skönt å sitta så här i lugn å ro, men som med allt annat så är lagom bäst.

Får träffa honom på torsdag igen så de ska nog gå bra ;0)
Gick en sväng i mörkret i Boulognern innan tåget gick, myspys.

Lite trött i luvan är ja också så ja ska nog gå å lägga mig snart, fast de är ju lite tråkit å sova, kanske jag ska gå å riva lite i köket iställe... man är som en barnunge, lär sätta fart med nåt för att hålla sig vaken =)
Sovmorgon imorgon iaf, ska bli grymt skönt.

Sovmorgon= Bäst
Uppskattar det mer och mer att få ligga å dra sig på morgon, sover inte alltför länge ändå, men bara känslan att veta att man får om man vill.

Nu är Tom & Jerry-kexen slut så nu är det en till anledning att gå härifrån.
 
Natti Natti mina vänner


Kommentarer
Postat av: Anonym

mums så gott det är med tom o jerry kex!!= )

2008-11-18 @ 08:14:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0