Raj Raj

Inte inatt hoppas ja men kanske imorgon =)
Quizkväll mä min egen lilla Grogghagga.
Grogghaggorna
Ser ordentligt fram emot det =)
Kanske man lär ta sig en liten rackapajsare innan man åker dit så man har nån chans att ta hem första priset =)
Mer Raj Raj i helgen, Andreas fyller 30 så de blir lite överraskningsgrejs för honom som Sara ordnat.
Kanske dumt å skriva här va som händer ifall de är nån som skvallrar <80)

Sen kommer hjärtat hem i helgen igen, så de blir nog en del mys också.. grr  =)

Nu ska ja iaf gå å lägg me å hoppas att jag får ligga där till halv åtta imorgon bitti.

Klart slut.


Kommentarer
Postat av: Grogghaggan

galet snygga tjejer de där!!!= )

2008-11-12 @ 07:57:36
URL: http://annelirunsten.blogg.se/
Postat av: Anonym

ok om jag lägger din blogg som länk i min va?= )puss

2008-11-12 @ 07:59:17
Postat av: Anonym

Visst är det =)

Jo de går bra de, man får tänka sig för lite då va man skriver =)

2008-11-12 @ 09:05:21
Postat av: Anonym

hehe är ju så många som lässer min blogg så!! haha

2008-11-12 @ 14:08:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0