Sista bloggen.

Undra om jag har gjort bort mig ja.
Har försökt hela kvällen att logga in på bloggen utan att lyckats.
Provade med alla mina mejler men ingen funka, så jag klickade i att jag ville byta lösenord och då ska man kryssa i mejlen man vill att dom ska skicka till.
Så det gjorde jag, men inte fasen har jag fått nå mejl eller.
Har provat fram och tillbaka med alla möjliga och omöjliga kombinationer av inloggningsmejl och lösenord.
Vad jag inte gjorde va att testa att byta hotmail mot live i slutet på adressen eftersom jag har en av varje.
Trodde min sista blogg var skriven, men så vips så kom ja in.
Hade alltså skrivit live.se istället för hotmail.
Petnoga då.
Och nån sån hotmailadress har jag inte så nu har antagligen nån annan fått det mejlet med lösenordsbytsgrejset.

Nog om det.
Idag har varit en hård dag.
Ont i kroppen för att jag legat så mycket =)

Ja de blev en hård kväll igår också, därav den hårda dagen.
Kul kul va det iaf, satt å drack vin å skrev i Annelis bibel innan vi drog ner på stan.
Skulle gärna vilja läsa vad jag skrev... eller kanske inte <80)
Skulle nog rekommendera er att vara nykter och klar i tanken när ni skriver i en sån.
Fast Anneli tycker nog det va bra.
For sen ner på Elvis å utmanade ett annat bord i Quiz.
Gick rätt okej, jag å 2 till hade mest rätt, så dom lottade vinnarn men då vann en slinka vid de andra bordet.

Efter Kharma kom min snälla pappa å hämta mig.
Vi fick även en liftare med oss som ville till Storvik.
Pappa sa när hon klivit ur " Hon var pratglad hon"
Å de va hon, satt som en liten duracellkanin å snattrade i baksätet =)
Min egna lilla Grogghagga.


Idag mellan kl 10-14 hade vi fotografering på jobbet, fotona ska sättas upp på stationen så vi vet vilka vi är.
Hur snygg kan man bli med 3,5 timmes nattsömn och en kräka uppi halsen.
Den perfekta dagen för fotografering.

Nu ska jag gå å lägga mig igen, sängen är nog fortfarande varm eftersom jag inte gjort mycket annat än å legat där idag å druckit rabarbersaft.

Mums.


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha snäll pappa du har= )var ju lite småfull jag!! hihi

du är ju alltid snygg gumman så det var nog inga problem!!!

2008-11-14 @ 12:24:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0