Blääää för sista april!!

Kanske ganska ensam och att tycka det.
Och kanske ganska ensam känner jag mig också i detta nu.
Mattias jobbar och resten av bekantskapen är ute och kollar på mysiga majbrasor och fina fyrverkerier.
Här hemma sitter jag hela kvällen, ensam med en skotträdd Molly.
Jättesynd om henne är det, hon springer runt och flåsar och vet inte vart hon ska ta vägen.
Jag lider med henne men det är rätt tråkigt att va tvungen att vara hemma också när man skulle vilja ut å göra nåt kul.
Tror jag går och lägger mig.

Kommentarer
Postat av: Anneli

men gomolly då, tycker synd om henne våran sötnos!!dumma sista april!! PUSS på er

2009-05-10 @ 12:52:31
URL: http://annelirunsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0