Dåligt!

Igen!
Med uppdateringen här alltså.
Men den här veckan har jag knappt sett till en dator så jag hoppas jag är förlåten =)
Åkte till Härnösand i måndags och sen dess har det varit fullt ös hela dagarna!
Många roliga övningar med fängsel, fångar, rymningar och transporter! RIktigt rolig vecka!

Landade precis på min kära Hoforsstation och ska jobba natt här.
Lämnade Härnösand kl 16 efter Examinationen i Självskydd som gick bra, så nu är det ingen ide att nån försöker sätta sig på mig! Passa er
Sen tänkte jag att jag skulle ta Mattias till hjälp och öva lite! ;0)
Var lite småstressad eftersom jag skulle iväg och jobba (börja kl 17.50 så jag hade ju iaf nästan 2 timmar på mig att köra 35 mil ;0) ) och Staffan var här och väntade tills jag kom..
Världens bilkö i Sundsvall som orsakade iaf 20 min tillägg i min redan så tajta resplan.
Hade hunnit 3 mil utanför Sundsvall så slutade vindrutetorkarna fungera, mitt i 120km/h på E4an.
Tjoho, lagom kaxig man va då i spöregnet, såg inte många millimeter framför mig då eller.
Nu blev de jobb

Just det, vi fick ut å jobba lite.
Kändes som att vi va i Österfärnebo pga alla galna stickande å kliande mygg å knott!
Knotten är fan värst! Satt å kliade mig hela vägen till Falun!

Nu är vi tillbaka på stationen och det kliar fortfarande men nu bara på vissa ställen.
Ska gå och äta min goa matlåda medan tid är.
Typ PyttiPanna med stekt potatis, bacon, lök, vitlök och lite vitlökssås (bara så det smakar vitlök om hela röran)
Grymt gott och grymt enkelt.

Hoppas ni har det bra alla ni som läser, och alla andra med för den delen!
Tjo å tjim

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0