Idag..

...blev det rabarberpaj till frukost =P
Hade lite kvar sen igår kväll när vi hade trevligt besök här på grillning och mål-mot-mål =)
Jävla skit att Anneli va bättre än mig, men jag tycker om henne ändå
Håller på å tömmer hydrofonen på vatten, misstänkte att det inte stod rätt till för det small så ofta och hårt när den slår ifrån.
För mycket vatten i den tydligen.
Tur att jag har pappsen som kommer hit å lär mig nåt emellanåt =)
Klippte till honom på samma gång.
Håret alltså.

Snart får jag nog ännu mer besök, som har mat med sig dessutom =p
Och pelletskillarna var hit med 6 pallar pellets, det ni.
Så nu slipper vi frysa i vinter =)
Pappa har också varit här.
Han blir alltid lika full av beundran när han kommer hit nu förtiden.
Och då syftar han på trädgården som min egen lilla Ernst gjort så fin.
Lite skillnad mot för förut det, alla som känner mig vet att trädgårdsarbete INTE är ett av mina största intressen =)
Ligga i en solstol och sola i trädgårn går ju an =)

Nä nu ska ja pallra mig ut, underbart väder idag igen!
Det var så härligt igår, satt ute lååångt in på kvällen på altanen med myggmarschaller och ljus!
Sen att myggen inte verkade fatta att dom där marschallerna skulle jaga bort dom är ju en annan historia, haha
Mysigt va de iaf =)

Tjingeling på er

Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Jaså, ni kör med pelletsbrännare ni - mycket bra! ;) ler

Du får ta och lägga in lite foton ;)

Kram och trevlig helg!! :)

2009-08-06 @ 11:57:30
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com
Postat av: a

jäkla go paj gumman= ) och jättemysigkväll trots myggjävlarna.. Och jäklar va pisk du fick!!hihi.pussss

2009-08-09 @ 22:38:29
URL: http://annelirunsten.blogg.se/
Postat av: Marie.

Ja vi gör ju det =)Nu slipper vi frysa i vinter!

Ja jag skulle ha gjort det, kommer på fejjan om inte annat!

Hoppas du haft en bra helg i G-borg Carro!

Och Anneli, kul att du gilla pajen! Javisst man kan ju inte få allt, å myggen blev väl sugna dom med =)

Haha, SÅ mycket pisk fick ja ju inte, nästa gång åker DU på stryk =) Puss!

2009-08-10 @ 14:55:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0