Bad Romance.

Säger bara en sak; Grymt skön.

Gjorde några tappra försök å sova på förmiddan men det gick sådär.
Sov typ inget före jobbet så trodde ju absolut att man skulle somna som en liten bäbis efter 12 timmar vaken natt.
Men icke.
Efter många vridningar och vändningar gav jag upp och klev upp ur sängen.

For till min faster i Järbo som visst ville bjuda på mat.
Det var det värsta va god maten va.. mummmms
Älgfärsbiffar och älggryta och potatis och sallad, Äppelpaj till efterrätt!
Precis vad jag behövde då jag satt där och tittade i kors =)
Mysigt att träffa en del av släkten och familjen med.

Har nyss kollat på The Beach med LillP, ätit lakrits och slöat.
Ska ta och bädda ner mig i sängen snart, det blir en lång dag imorgon med =)

Sov gott mä er ni som får sova i natt, om inte annat får ni ha en bra natt ändå!
Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

The Beach - aaaaaaaaaaah. Det är ju så härligt! :)



Och Gaga är helt galen. Och toppen. I love it! Her... him? ;) Haha.



Kramis!!

2009-12-09 @ 16:50:16
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0