Det är så skööööööönt.....

... å va ledig!!!
Inne på tredje dagen nu.

Igår for jag, syster med pojkvän till Borlänge och kupolen.
Blev lite shopping;
Ett par vinterskor (känns som det kan behövas, -25 grader när man kolla ut i morse)
För övrigt enda paret i hela butiken som det inte var rea på.
Ett par nya svarta höga stövlar (200spänn!!) (Där jämnade det ut sig)
2 toppar och 2 superhärliga linnen med rep som axelband, bruna och perfekt till en härlig solbränna ;0)
Letade även upp en butik; Borlänge Teknik Center, där jag fick mobilen upplåst så nu går det även att nå mig då jag är hemma! Har numera endast ETT telefonnummer och EN telefon, enkelt!
Vi avslutade dagen med ett besök på en Kinesrestaurang, fyyyyyy va gott det är.....

Har varit vaken nästan 2 timmar nu.
Ska nog gå ner i källaren och fortsätta måla i tvättstugan.
Det är ju en ny tvättmaskin på ingående så kan va kul med lite fräscha vita väggar istället för halva lysknallrosa och andra halvan grisskär.
Tror det kan bli rätt bra.
Men först ut å hämta ved innan även kaminen fryser till is.
BITTE!
Få se om jag får nå besök idag då, häromdan kom det ju ingen.
Blir lite trött när folk säger att dom ska komma och sen gör dom inte det.
Hur som helst så blir nog det här en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0