Kalas idag igen!

Inte så dumt att fylla år trots allt!
Hade en jättehärlig födelsedag i onsdags, trots mycket jobb från kl halv 7 på morgonen =)
Det tar sin tid och kraft med födelsedagar(iaf innan) men det är det värt när man väl får sätta sig ner och umgås med goda vänner och familj =)
Onsdan blev rätt lugn eftersom vi skulle iväg på födelsedagsbandy kl 18, men vi hade jättemysigt vi som var här =)
Idag kommer det nog mer folk, tror jag har gjort klart allting, trots att jag fick göra en till kladdkaka! (alltså 2 idag eftersom den ena var inne för länge och blev RIKTIGT seg?)
Sen hade jag ju gjort biskvier och det var inte SÅ Många kvar så jag gömde dom långt in i kylen och tänkte att dom räcker väl så länge dom räcker.
Så när jag skulle ta fram dom på morgonen så hade det minskat radikalt i burken.
Någon har vart in i huset och den någon gillade visst vad han hittade ;0)

Igår var jag och syrran iväg och köpte julklappar! Va mysigt det var! Första gången på 4 år som hon är hemma ju.
Åt en mumssallad på Waynes nr 2 och den var lika god som vanligt.
Är ju tydligen tvungen att HELT ändra min kost, och det är inte det lättaste kan jag säga =/
Mycket man lär sluta med som man alltid alltid har ätit och det känns lite konstigt, men jag lär ju göra ett försök, kommer väl in i det nån gång =)

Nu ska ja luta ikull mig på soffan en sväng innan det brakar lös här =)

Ha en trevlig söndagkväll ni med!

Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Men förlåt vännen!!! Har missat totalt för att jag var borta!!!



GRATTIS på dig!!! Hoppas att du haft en toppenfin födelsedag med massa vänner runt dig!



Ska du hitta på något skoj i jul?



Passar på att säga GOD JUL också nu när jag är inne ;)



Stor kram!!

2009-12-20 @ 18:06:39
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0