Mums Mums

Det blev en bra dag igår trots allt!
Va på Julmarknad i Högbo med Syrran,Raf och Isaak, sen kom Mamma och Pappa med =)
Mysigt!
En massa folk var det, ett par minusgrader och lätt snöfall! Marschaller och julmusik och allmänt härlig stämning.
Högbo är fint.
På vägen hem blev det Veronapizza och lussebullar som vi mumsade i oss hemma i Mom innan storbaket började.
Vi lyckades åstadkomma vaniljdrömmar, hallongrottor, kolakakor, citronmuffins och vaniljkrämsfyllda bullar =p
Kom och fika på DAGEN/EM på onsdag dom som vill, eller på lördag.
Ska på en viktig match på kvällen, därför blir det kalas på dan ;0)

Efter jobbet idag ska jag hem och baka lite mer! Är i bakartagen på riktigt nu tror jag, det var längesen.
Kul är det iaf!
Negerbollar tänkte jag göra med, mumms mumms
En halvtimme kvar på jobbet, hoppas på att få sluta i tid idag.
Det hände ju bara ett utav förra veckans pass =s

Kl 18 skulle det börja snöa idag men det har redan börjat säger Tony! Hoppas han inte luras =)
Ha en fin måndagkväll gott folk, för det har jag planerat!
So long



Hemma och har gjort mazariner och påbörjat biskvierna, blev inte så många som jag tänkt men får väl göra en sats till om det skulle behövas =)
Nu är det pizza på ingång, idag igen (tvådagars)
Lika bra att va ärlig ;0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0