Pratstund...

... har jag nyss haft med en av mina mentorer som jag inte pratat med på väldigt länge synd nog.
Blir extra givande dom gånger vi ses =)
Man har ju alltid nå funderingar och hon har alltid nåt bra å komma med.
Hon hade nyss varit på en kurs hon tyckte att jag skulle gå på, tror kanske att jag ska kolla upp det men den var ganska dyr =/
Åttatusenkronor typ.
Men det kanske det kan vara värt.

Idag ska jag och Mattias åka till Stockholm.
Ska bli jättekul att göra något, det är också så längesen.
Jag vill ju gärna ha något att se fram emot hela tiden och det har jag också, den 13 Maj blir det konsert i Stockholm och det ska bli jättekul men det är ju lite långt dit.

Jag har träningsvärk idag efter att ha burit på tunga farbröder igår.
Bra att man får träning på jobbet dom gånger man inte hinner på fritiden!

Jädrans va de snöar ute då, härligt!

Fan va tokig jag blir



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0