Då var det dags igen.

Ett tag sen jag skrev nåt igen nu.
Har legat på lite eller vad jag ska kalla det.
Tänkte att jag skulle bli färdig med dom där fönstrena nån gång.
Har kommit så långt att jag har grundmålat båda sovrumsfönstrena iaf.
Skrapat, oljat ett par gånger och nu grundmålat då.
Ett par målningar på de där, sen så =)
Och sen de 18 fönster som är kvar.
Har ju 4 v semester så kanske hinner med dom flesta.
Eller så har jag kanske tänkt gjort nå annat än att måla fönster på semestern =)
Jobba tillexempel.
Har tagit på mig 2 extrapass nu första veckan, ett på Häktet i Gävle och ett på ambulansen.
Tur att man har å göra =)
Fick besök av min goa mamma här på em å, mysigt! 
Fika ute, chokladkaka å te å strosa omkring i träggårn!

Få se om det blir Rullsandsväder imorgon nu då =)
Vore ju nåt.
Sen drar darlingen på pojksemester med sina vänner.
Undras vad man ska hitta på själv då?
Åka nånstans eller va hemma?

Blir nog bra hur det än blir, grymt skönt att va ledig!
Hörde rykten om Tant Grön på Fredag, det vore ju nåt =)

Nu ska ja ut å göra ett ryck igen!
Baj baj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0