Rrreejnnn änd sannnn =)

Ja vi har haft sol hela dan vi!
Glidit omkring i Mattes lilla Fiat =)
Kikat på en massa fina rosor i Söderfors trädgård, man blev ju lite sugen att köpa, skulle va så snyggt med blandat knallvita och mörkröda rosor mot husväggen =)
Efter rosor och åter rosor blev det en pizza i Älvkarleby. Nog ett av områdets finaste byar och med de mest udda invånarna vad vi kunde se.
Hej å hå.
Efter pizzan blev de siesta på Brämmen, sablar va de är härligt där. Långa fina stränder med fin härlig sand =)
Underbart.
Somnade en stund där i kvällssolen, mmmmys....

Ikväll har jag för första gången i mitt liv kokat sylt.
Tror bestämt jag börjar bli vuxen.
Få se hur den smakar då, man tror ju och vill att den ska smaka som mammas =p

Nu blire choklad å cola light å Dead Zone-serie å mysa till!
Hoppas ni har en bra fredagkväll och trevlig helg på er!
Tjing Tjong

Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Hoppas att du får en härlig vecka och att helgen varit skojsig! Jag ska snart åka och jobba natt igen. Men bara två nätter kvar nu - sen semester! Wohooo :) Kram kram

2009-08-03 @ 18:20:37
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0