Slöis.

Ja idag kan man verkligen kalla mig för slöis.
Tänkte ju träna men det blev en maratonvilning istället.
Behövde nog det, sover inte som jag ska på nätterna.
Behöver typ åtta timmar och det minns jag inte ens när jag fick sist.

Är på jobbet, har haft en körning.
Ser fram emot massagen ikväll när jag slutar och sen blir det bio och mys =)
Försökte byta bort morgondagen men det ser mörkt ut.
Enda dagen som jag å Darling får tillsammans på väldigt länge isf.
Men som sagt ser det inte ut att bli nå.
Svårt att byta å greja nu när många är på semester.

Vi får ta vara på kvällarna istället =)
Min egen lilla Ernst.

Nu ska vi visst ut å åka en sväng.
Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0