Svampöga å Jordgubbsfrulle.

Så sitter man här igen, med en tallrik jordgubbar och chattar med syrran på Skype =)
Dom ska ju komma hem! *Längtar*

Idag Ska jag ta tag i första rummet i Lillstugan å slänga allt skit som är där å Åka till återvinningen med lite senare idag!
Tänk att det kan vara så roligt å skönt att slänga grejer!
Det va det nog inte många som trodde att dom skulle få höra från mig elle =)

Igår var jag med pappa till skogen å drog hem ved.
Skönt att komma ut lite.
Hittade en hel massa kantareller också! Från traktorn såg jag dom inne i skogen, har alltid haft öga för sånt ;0)
Extra kul nu sen jag även lärt mig att äta dom, förut tyckte jag bara det var kul att plocka =)

Nä om man ska sätta lite fart då kanske så de blir nå gjort här!
TJooohejjjjj




Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog.

Hoppas att du får en härlig helg vännen!

Stor kram Spindeln :)

2009-07-23 @ 20:32:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0