Skönt.

Fick lite träningsvärk ändå.
Fast inte där jag hade hoppats.
Sidfläsket har jag hur ont som helst, och det är ju bra på sitt sätt, att jag vet att det finns nånting där att ha ont i.
För fläsk gör ju inte ont.
Men det var längesen jag hade träningsvärk där fram.
I magen alltså.
Kan det vara så att jag inte har några där?
Eller så är det så att dom är i så fin form att träningen inte biter, fast jag kör till det känns som den håller på att gå av.
Om det inte vore för alla kakor som sitter i vägen kanske man kunde se dom.
Rutorna alltså.

Blev mycket bad igår.
Först i kanalen och sen i Malmjärn.
Superskönt.
Avslutade med hederliga ugnsvarmamackor hos M & B, mumms =P

Dags å gå ut å känna av solen lite kanske.
Hävvv a najjs dej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0