Rubrik.

Nu har det blivit så där dåligt igen, även fast jag varit hemma så jag vet inte vad jag ska skylla på att jag inte skrivit.
Det är iaf skönt att vara hemma i veckorna nu, är full av energi att få lite ordning här!
Får man bara komma hem på helgerna blir det lite hattigt, plus att man bor som på två olika ställen med grejor överallt.
Har kommit igång och jobbar på ambulansen igen, ska även ringa till KV i gävle tänkte jag och höra om dom behöver mig som timmis så ställer jag gärna upp =)

Igår var snälla Annett på jobbet så gullig och stannade åt mig några timmar så jag kunde åka ner till Arlanda och välkomna min kära syster och hennes familj! Kan inte beskriva hur kul det var å se dom igen! Isaak hade blivit så stor, och käre värld va söt ungen är =)
Rafael och syrran är söta dom med, inte att förglömma!
Mamma hejade knappt på syrran för hon hade så bråttom att träffa Isaak, haha =)

Nu ska jag ner och fortsätta röja lite! Var i farten tidigt imorse, men har nu haft paus nån timme på dan och hämtat energi så lika bra å köra igång! SÅÅÅÅ skönt å få ordning på allt! (?)
Syrran ska komma och hjälpa mig att städa ur garderoben nån dag, hoppas hon vill ha mycket kläder så jag blir av med dom =)

Tjo å Tjim på er så länge!

Kommentarer
Postat av: Regina

Även om jag nu gärna vill påstå att jag redan är ganska duktig på resning så köpte jag "Rensa i Röran" och I like. Har bara börjat läsa men är det jag som skrivit boken måntro??? Det är för övrigt min förlossningsförberedande litteratur...hur tror du det kommer gå ;-).

Kramiz

2009-10-01 @ 18:39:37
Postat av: Regina

Resning? Rensning! Den här hjärnan och då är jag bara i vecka 36, hur ska det bli?

2009-10-01 @ 18:41:46
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Ska du ut och härja i stora världen snart igen då tjejen?! Eller är det familjeliv och sånt som gäller nu? ;)



Kram!!

2009-10-01 @ 22:04:30
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com
Postat av: Marie.

Regina, visst är den bra! Haha, ja inte är det då jag som skrivit den även om det börjar ta sig ;0)

Börjar dra ihop sig för er nu, vad har Johan för förlossningsförberedelse då tro? =)



Jadu Carro, det lutar väl åt nån resa i vinter verkar det som! Matte vill till Thailand och det kanske jag också vill men det finns fler ställen som lockar som jag inte varit till! Sugen på Filippinerna men det verkar ju va så mycket oväder där =/ Du har väl bokat Thailandsresa redan du förstår ja? ;0)

Kram kram!

2009-10-02 @ 19:24:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0