Trevligt.

Har haft en trevlig och mysig kväll med tjejerna.
Synd att inte alla kunde komma som ville.
Vi har kladdat å surrat å fnissat som man brukar göra på tjejkvällar, för att inte glömma chokladkakan som var NÄSTAN lika god som smeten =p
En riktig myskväll blev det iaf =)

Har kört riktigt hårt idag, började med en skogspromenad kl 8 på nästan en timme men det är osäkert om jag hade gjort det även om jag inte varit lite arg... =)
Väl hemma blev det några maskiner tvätt, disk, nästan gnott sönder diskbänken, röjt undan massor med grejer i hallen, burit omkring möbler, bakat och städat.
Sen kom det välförtjänta kalaset.
Blev ett ganska dyrt kalas men det tycker jag att jag är värd om jag får säga det själv.
Dyrt men bra =)
Nu är det bara att se fram emot när grejerna kommer.

Undra va man ska hitt på nu då, gå å borsta tanden tillåbörjamed.
Jag gör väl så.

Ha en bra kväll va ni nu har för er out there!



Kommentarer
Postat av: A

chokladkaka sa du ingen om.. då hade jag ju skyndat mig hem!!=)

2009-10-16 @ 11:35:20
Postat av: Regina

Kalas? Bytt födelsedag? Vilka grejer? Varför arg kl 08.00? (Nää jag har inget liv så jag surfar runt mest. Borde städa men det är något som är i vägen....typ två bebisar som hänger och slänger)

Kram

2009-10-16 @ 11:52:55
Postat av: Marie.

Anneli, jag kan göra en till Chokladkaka om det är det som krävs för att du ska komma ;0P



Regina, jo jag har bestämt mig för att det är så kul och trevligt att fylla år så jag firar 2 gånger per år nu för tiden =) Nej då, jag hade MaryKay-party här hemma, vi gjorde ansiktsbehandlingar på oss själva och kladdade och hade mys =)

Ja varför arg kl 8,varför arg överhuvudtaget igentligen? =) Blev en rivstart på dagen, positivt att man kom ut på promenad iaf =)

Ja kan tro att det börjar bli lite trångt om saligheten nu =)

2009-10-16 @ 12:14:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0