Vilken överraskning.

Jag Kom i tid till jobbet idag, utan att åka som ett jihu som jag alltid gjort förr.
Har verkligen bättrat mig i den frågan, kanske var nån mening eftersom dom håller på å sätta upp fartkameror mellan Storvik å Hofors, precis min jobbsträcka då.
Kom iaf till jobbet 10 i 9 och blev lite förvånad att inte en kollega syntes till, men tänkte att dom har väl jobbat i natt och ligger och tar sovmorgon.
Poade omkring lite på stationen, tvättade, kollade bilen osv.
Efter ca en timme uppenbarade sig kollega nr 1 som jobbat natt.
Satt i köket med tvn på och surrade lite, då jag upptäckte att kl på tvn gick fel.
Tänkte inge mer på det, och vi surrade vidare.
Men sen såg jag kl igen och den stod på 09.04 och funderade om det varit nåt stort strömavbrott eller så och att klockorna på SVT stannat en timme.
DÅ klickade det till i tomrummet.
Vi har ju gått över till vintertid.
Och Marie fick spendera en timme extra på jobbet på morgonen.
Men vad gör det, det är ju inte så skönt att sova på morgonen ändå.
Hmm.

Håller på och jagar PINK-biljetter.
Nån som möjligtvis har 2 st över?
Sen finns det ju dom som är smart och köper upp ett stort lager biljetter för att sedan sälja dom för MINST det dubbla.
Hoppas dom får ha alla kvar själv.

Jag måste iaf se PINK men har ingen lust att gynna dom där.
Nu är det 55 min kvar av den här jobbhelgen och jag är hungrig igen.
Har man inget att göra kan man ju alltid äta nåt =)

Ha en bra söndagkväll alla söndagsmysare!

Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Jag ska gå på PINK! Vi kanske ses där då?! :)



Kram C

2009-10-25 @ 19:20:56
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com
Postat av: Regina

Den här gången var det ju åt rätt håll iaf, kommer du ihåg när du och Frida (någon av er iaf) helt plötsligt skulle vara på stationen nyss....:-)



Lugnt här då! Suck!

2009-10-25 @ 20:44:55
Postat av: Marie.

Ja Carro jag hoppas jag kommer dit overhuvvetaget!! Isf kanske det finns hopp!

Regina, hahaaa ja nu nar du sager det! Typiskt! Fan va kul!

Jasa ar det lugnt, vill dom inte ut i kylan!

Kram Kram!

2009-10-26 @ 10:03:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0