Hemma!

Den här helgen har jag tillbringat hemma, förra var jag kvar i Härnösand och Älsklingen kom å hälsade på.
Vi hade så mycket mys så man nästan borde skämmas =)
Hemkörningsmat fre-lörd-sönd.... fotboll, fiske, bio, minigolf och allmänt mys... och solen sken hela helgen =)
Härnösand är faktiskt grymt fint och mysigt... blev utsedd till Årets Stadskärna 2004 tillåmä.

Veckorna däremot är väldigt intensiva... man hinner knappt ut och ta luft på rasterna... men det är kul!
Bra övningar, intressanta föreläsningar och bra lärare... man lär sig en hel del... En föredetta Gängmedlem var och föreläste förra veckan, plus en föreläsning om Osunda relationer,  nästa vecka ska vi ha en förmiddag om Mäns våld mot kvinnor.. Tuffa ämnen men nog så nyttigt att ta del av.
Veckan som var hade vi fyra st tvåtimmarspass i självskydd.... är lite blåslagen nu men det är riktigt kul... plus att man får "Gratis"träning, även om man sen kör nåt BodyPumppass i veckan.... Skönt å röra på sig!

Idag får jag nog min dagsdos i träning ändå, tänkte börja slänga in lite pellets! Har 5 ton som ska in, varje säck väger 16 kg så det är bara å köra hårt =)
Nån som har långsamt så vet ni vart jag bor ;0)
Har en målning kvar på de fönster jag gjort också, skönt när det där är över! Har iaf lärt mig att kitta fönster, riktigt roligt det =)

Igår var en riktig mysdag det med även om jag gjorde lite nytta samtidigt.
Karin och hennes gulliga dotter kom på Hallonpajbesök, och sen blev det bio med samma sällskap plus en artig son och hans vän, mysigt!

Nä nu lär jag sätta lite fart här!! Schemat är fullspäckat idag!!
Lilla listan:
Plocka ur garaget så jag får in pelletsen.
Slänga in pellets (5 ton då)
Måla fönster en gång till om de torkat sen igår.
Kolla innebandy kl 16.
Vill också kolla fotboll kl 16.
Träffa min Älskade vän.
Mysa med M när han slutar jobbet.
F-ö ett jävla sätt å jobba 12 timmars både lörd-sönd när jag kommer hem ;0/

Om mindre än 3 veckor kommer kära Syster och hennes familj hem, fan va jag längtar!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Gud va intressant det måste vara med såna föreläsningar :) lärorikt!

2009-09-13 @ 17:00:46
URL: http://mariasjoblom.blogg.se/
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Åh - jag önskar att min pappa levererade pellets till er så att jag kunde hankat på! fniss :)



Hur är allt annars? Mår du bra? Sluppit svinflunsan?! :)



Stor kram!!

2009-09-14 @ 01:21:30
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com
Postat av: Marie.

Carro; Jaså ja men han kanske kan ta en långkörning nån gång så kan du haka på =) Säg till innan bara så hinner ja baka till nå smaskigt =) Jotack det är så bra, är helt slut efter dom här mastodontdagarna i skolan! Men kul som fasen är det! Ingen influensa än så länge iaf =) Du då?

KRam kram på dig med!



Maria; Ja det är väldigt intressant! Mycket nyttiga grejer vi får ta del av här! Hoppas det går bra för dig i skolan med! Kram!

2009-09-14 @ 17:27:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0