Skryyyyyyt!!!

Jag blev Godkänd på RegelverksExaminationen!!! Trodde garanterat att jag skulle få komplettera!
Förra klassen var det bara 3 st som hade blivit godkända, och hittills har jag inte hört nån annan som blivit det i vår klass (inte ens dom duktiga ;0) )
Känns grymt skönt iaf även om man inte ska jämföra sig med andra =)
Satt inte fel med en sån överraskning nu kan jag säga efter den här veckan!
Igår hade vi insatsövning på fängelset (skitkul) hela förmiddagen så svetten lackade och idag hade vi återkoppling Säkerhet som jag inte alls kände mig förberedd på med det gick också bra!
På em idag har vi haft 3 timmar självskydd vilket känns i kroppen!
Har jordens mastodontblåmärke efter övningen igår, har nog aldrig haft ett så stort! (mera skryt,haha)

Men vad ska jag nu hitta på ikväll när jag hade räknat med att sitta här å plugga?
Ta ett bad och ett glas vin, kanske kolla på nåt spännande på tv och bara slappa =)
Vi får se va som händer!
Har varit så otroligt intensivt dom här dagarna och har krävt otroligt med energi, knappt så jag har något minne sen gårdagen.. (förutom blåmärket då)  ;0/
Igår hade fick jag ju besök som även övernattade. Käka kycklingrulle och tog ett glas vin å kolla på idol, men sov nog före 22 som små bebbar =)

Ha en trevlig kväll mina kära läsare!

Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Grattis grattis grattis tjejen! Fan vad bra du är!! :) Weeehooooo!!! =)



Kram på dig

2009-09-17 @ 18:22:13
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com
Postat av: Marie.

Tack, ja det var grymt skönt! Och idag blev jag godkänd på Självskyddsexaminationen!! (mera skryyyyt) Hahah

2009-09-18 @ 20:56:58
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Jag vet - helt sjukt bra filmer (och böcker). Jag ser också fram emot Dan Browns nya bok - har du läst hans andra?! Och så kommer "Allt för min syster" på bio snart - av -Jodie Picoult - den boken är bra! :) Kraaaaaaaam!!

2009-09-22 @ 16:25:06
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com
Postat av: Marie.

Nä jag har inte det, är rätt dålig på att läsa böcker =) Men ska nog börja nu när utbildningen är klar! Ska hålla ögonen öppna på den då =) kram kram!

2009-09-23 @ 11:33:47
Postat av: Anneli

FAn va duktig du är gumman!!!PUSsssssss

2009-10-03 @ 11:00:59
Postat av: Marie.

Tack Anneli, ja jag överträffade mig själv där kan man säga =) Puss puss

2009-10-03 @ 12:05:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0