Det är fult att ljuga.

Igår när vi var och hämtade en man med plåsterbilen så var det en liten flicka som sa; "Oj vilka starka tjejer", då vi lyfte in farbrorn i bilen.
"Vi äter mycket gröt" svarade jag och det var väl dagens största lögn.
Har inte ätit gröt på minst ett par år. Men man kan nog bli rätt stark av Veronapizzor med.

Har f-ö varit rätt mycket jobb nu.
Närmare räknat ca 130 timmar på 17 dagar.
Så speciellt mycket fritid har jag inte haft.
En dag var vi även till Norrköping och hälsade på Syrran, Raf å världens goaste Isaak =)
Oj vad jag har saknat honom.

Imorgon är det jobb igen innan det är dags för semester för 3 tjejer.
Dags att börja se över packningen kanske?

I morse ställde jag klockan på 05.30 och for till gymmet innan det var dags att jobba.
Ska försöka med det imorgon med, men då är det dags att gå å lägga sig nu, helst för ett par timmar sedan annars är det bara att glömma.
Är ju ingen morgonmänniska direkt.
Tydligen ingen kvällsmänniska heller =)

Men men, nu äre iaf Natti Natti!
Hoppas vi får en lugnare natt i natt.. Två nätter i rad har jag hållt på å härjat, väckt sambon dessutom.
Natten som var vaknade han (och jag) av att jag höll på och slet honom i armen, rejält!
Drömde att han höll på att ramla ner i nåt hål och jag skulle hjälpa honom upp.
Klart man lär ta i då om man ska ha upp x antal kg älskling.

Zzzzzzz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0