Blåbär!

Tänk att jag lyckades få ihop nån liter till fast det är så klent på vissa ställen.
Hade tur som sprang över ett riktigt guldställe häromdan.
Mycket antioxidanter ska det bli på vintermorgnarna i år.
Såg för övrigt 4 älgar när vi passerade Hagmuren ikväll. Kul!
Såg även en för 3 dagar sedan då vi var ute å åkte på skogarna.
Han stod bara å glodde på mig då jag plockade lite hallon.
Kanske surmamman stod å lurade i buskarna, va vet jag, men såna ska man ju passa sig för säger dom.
Lägger öronen bakåt och rullar med ögonen så man ser vitorna då dom blir arga.
Som mig då ungefär.

Har visst inte så mycket mer att förtälja ikväll, ska försöka sova nu tänkte ja, fast det blev visst en del ändå.
Målet när jag ska upp och jobba är att lägga mig kl 22 och då är ju inte det här så illa pinkat ändå tycker ja =)


Sov gott ni med eller god morgon på er som läser då =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är så fin!

2010-08-23 @ 07:26:27
Postat av: Marie.

Haha, okej tackar vart nu det kom från, har vart dåligt med bilder på senaste =0)

Men som sagt, tack ändå!

2010-08-23 @ 19:09:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0