Då kör vi igen!

Jodå gårdagens ryck efter jobbet kom det med, även om det inte började förrän kl 20.
Fick iaf 2 fönster putsade i mörkret (ser faktiskt rätt bra ut även nu när det är ljust), dammade hela vardagsrummet, dammsög och torkade.
Röjde även undan allt som  inte ska va här, vilket i och för sig inte va speciellt mycket.
Rätt tomt nu för tiden.
Efter rycket intog jag soffläge med ett tänt ljus och hemgjord tonfisk sallad och en kopp te.
Otroligt skönt.
Fullmånen lyste utanför.

Idag vaknade jag kl 8 å kollade igenom To-Do-Listan, och tänkte att -Tja, varför inte..
Så gick jag upp och drog igång igen.
Idag börjas det med badrummet.
Ska nog försöka hinna med att plocka lite blåbär också men först lite innenytta.
Lite drygt att jag ser lite blå himmel nu, känns fel å va inne och jobba då, kanske blir till att kitta nåt fönster också.
Upptäckte att jag har ju faktiskt fönster även på Lillstugan som behöver lite omsorg =)

Vad har ni för er idag? Jag är ju lika nyfiken på er som ni är på mig ;0)





Kommentarer
Postat av: Anonym

Idag är jag i gävle.... Luncha på nian om en stund... =)

2010-08-26 @ 09:58:10
Postat av: Marie.

Jadu Mr eller Mrs Anonym, tack för att du delar med dig, En nianlunch lät inte helt dumt =)

2010-08-26 @ 12:16:30
Postat av: Anonym

Nianlunchen satt som ett smäck! =) Sen blev det en negerboll från Lido.

2010-08-27 @ 10:00:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0