Det blir sällan som man tänkt sig.

Jobbar i natt igen.
Hade rätt lugnt igår natt men blev utlarmade kl 5, å då hade ju inte fröken Södergren sovit klart på långa vägar.

Hade planerat att fortsätta måla å kitta fönster idag men kom på att jag måste ju ha tag i lite blåbär till vintern, så det bar av till Blåbärsskogen med Mamma, Pappa och Isaak.
Hur mysigt som helst även om det inte kryllade av blåbär.
Lyckades iaf få ihop ett par liter, och hade dessutom en supermysig dag.
Skogen får mig verkligen att slappna av.

Sover fortfarande superkasst på nätterna.
Kanske kollar för mycket otäck film.
I natt drömde jag att Hoffa i Tusenbröder satt i en fåtölj i mitt rum och skulle låsa in mig.
Inte för att Tusenbröder är speciellt otäckt men ändå.
Alldeles mörkt var det och det var typ som en celldörr som slog igen.
Hm.
Lär bli nån ändring även på det där planet.

Mycket förändringar nu verkar det, till det bättre hoppas och tror jag.
G´natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0