Mycket men ändå inget.

Har så mycket i huvet samtidigt som det känns helt tomt.
Sover som en påse nötter på nätterna.
Fast det kanske var att överdriva att jag sover.
Härjar och lever om stämmer nog bättre.
Och drömmer.
Dom säger att man bearbetar tankar och känslor på nätterna och det är väl det jag gör.
Mycket som rör sig i huvet nu efter den här sommaren.
Som jag alltid sagt så lär man sig även av skiten.
Men Det goda överväger helt klart det onda så nu lägger vi skiten åt sidan och ser framåt!

Just nu håller jag på å målar igen, vill ju bli klar med fönstrena i sommar!!
Nån som inte har så mycket för sig får mer än gärna komma å hjälpa till!
Är nöjd om jag bara får lite sällskap =)

Ps. Jag är iaf kär Ds

Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Vad är det som hänt gumman?

Stor kram!

2010-08-11 @ 14:11:45
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0