Thailand.

Idag blire Thaimassage efter jobbet!!!
Nog har jag väl gjort mig förtjänt av det?
Speciellt i det här vädret =)
Mysmys.
Hade ju inte gjort nåt om man fått massagen på plats, men Hammarby är bättre än inget =)

Sov faktiskt riktigt gott inatt för ovanlighetens skull.
Otroligt skönt och jag tror faktiskt att jag tänker fortsätta med det.
Följde med Sanna hem efter mötet igår, käka Veronapizza och myste ner oss i sängen med en bra film.
Som jag för övrigt somnade till efter ca 3 min intensivt tittande.
Tråkigare filmsällskap får man leta efter, haha.
Men som sagt, sov gott gjorde jag iaf.

Håller på och funderar över hur jag ska lägga upp hösten gällande träningen.
Är sugen på att köpa Friskvårdskort på parkbadet och köra gruppträning där några månader.
Spinning en gång i veckan, bootcamp, box och pump. 
Hur kul som helst. 
Får nog bli så även om det kostar en del.
Lär iaf köra igång med konditionen och då är det ju lättare att komma igång om man gör nåt som är kul =)

Har ni nå roligt för er en regnig dag som denna? 
Fast det kanske inte regnar hos er ens =)
Hoppas ni har en fin dag iaf! 

Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Jag vill till Thailand. NU! :)

2010-08-18 @ 18:16:08
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com
Postat av: Malin W

Jag skämmer bort mig själv med toastmackor, levande ljus, soffan och gotta :)

Massage lät verkligen som en bra idé!

2010-08-18 @ 19:13:00
Postat av: Marie.

Det är rätt Malin, lät hur gött som helst det =)

Massagen var underbar!

Eller hur Carro! Fick verkligen smak på det nu, inte mindre när man nu springer omkring och luktar Tigerbalsam =)

2010-08-18 @ 20:37:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0