Vad göra?

Inne eller ute jobb.
Ser ut som slagfält inne och ute är det fortfarande målning som gäller medan det är hyfsat väder.
Har jobbat hela helgen och varit som ett slakt på kvällarna, somnat på altan före kl 21 både lördag och söndag, för att någon timme senare vakna av fladdermössen som prasslar ovanför huvet.
Dags att gå in med andra ord.

Ikväll är det möte på Sandvikenstationen, och därefter blir det mys med fröken S.
Kanske sover kvar där tillåmä eftersom jag ska dit igen imorgon bitti, men vi får se ifall hon har nån soffända jag kan slå mig till ro på.

Lär göra lite nytta först, men frågan är, Inne eller ute?
Helst av allt skulle jag vilja gå å lägga mig.
Var vaken typ 3 timmar mitt i natten och kunde INTE sova.
När kl var 4 gick jag ut och tog en promenad på Storvik.
Pallade lite frukt, äpple, körsbär och röda vinbär.
En väldigt bra tid att palla frukt, inte många som är vakna även om det lyste i ett par fönster.

Ha en bra dag alla ni vad ni nu har för er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0