Bizzie

Har vart lite fullt upp senaste dagarna, jag har faktiskt inte ens slagit på datorn varken hemma eller på jobbet (rekord).
Födelsedagen var lite hektiskt men otroligt mysigt, kom en hel del med folk fast jag inte tänkt ha nåt speciellt, men tur och kul att det blev så och att så många kom =)
Många fina presenter fick jag också, lägger ut lite bilder sen.
Både igår och idag har vi haft häckarna fulla på jobbet, åkt ut på morgonen och inte kommit hem förrän vid Gå-hem-dags.
Har iaf fått sluta i tid, så jag ska inte klaga.
Ikväll har jag planerat en myskväll med mig själv och kolla på Robinson och jag har 12 min kvar på mitt pass så vi hinner väl dra på oss en till körning.
I morse innan vi drog iväg hann vi flytta över ett par grejor till nya ambulansen som beräknas kunna tas i drift imorgon kväll. Få se om vi hinner få över lite mer grejer imorgon på dagen, och framför allt om vi får plats med alla grejer eftersom dom som bestämmer tycker att vi ska åka omkring i en liten kakburk!
Hoppas ni har det bra alla och att ni inte stressar ihjäl er så här innan jul, julen ska ju vara en mysig tid!
Tjo å tjim på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0