Det kunde man inte tro...

Kom i natt hem från en liten roadtrip med M.
Närmare bestämt 200 mil på fyra dagar.
Ystad var målet, men tog oss även en titt på Helsingborg, Malmö, Värnamo och lite andra genomkörningar.
Ystad tog priset med hästlängder.
Den absolut mysigaste stan i hela Sverige.
H-borg var rätt schysst men Malmö verka då va en j-a sunkstad.
Passade iaf på att gå å se fotboll på nya arenan, Swedbank arena som den visst heter.
Fulham va å gästade MFF, kunde ju va lite kul å se men matchen var rätt lam.
Kul iaf att ha vart där och stämningen på läktaren var inte direkt vad man är van med om man jämför med Saik´s eller Gefle IF´s matcher där det är typ 10 st som står å råmar.

Jag har även kört min sista mil med EPY777 och är numera ägare till TYR431.
Är det något jag inte trodde jag skulle göra så var det att köpa en sån, men tro´t eller ej så känns det overkligt bra.
En 2.0 t  175 hk så jag känner mig rätt nöjd.
Det var någon som nämnde att ägare av såna här bilar brukar vara lättare på högerfoten men det ska vi väl kunna ändra på som sagt =)

Förresten så fick jag komma till Öland en sväng med, vi drog över bron och vände på andra sidan.
Har även fått en inbjudan dit som jag väldigt gärna skulle tacka ja till men tyvärr så räcker inte alltid dagarna till till allt man vill göra =/
Kanske erbjudandet står kvar till nästa år om jag har tur!

Nu äre filmtajm i lilla huset på prärien.
Få se vad det visas för spännande idag!

Var för övrigt ut och skulle leta svamp på kvällskvisten.
Hittade en hel svamp på ca 1.5 cm.
Inte mycket att lägga på mackan.

Har även hittat mina älskade baggyshorts som varit försvunna under hela min semester.
Dom låg snällt på stationen och väntade.
Så var iaf sista veckan på semestern räddad =D

Gå å lägg er nu ni som inte redan sover!
Najt Najt


Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Hur mår du gums?



Vi missade varandra på Pink jue!!! Gillade du konserten?!



Kramisar

2010-07-31 @ 01:23:07
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0