Jag ser ljuset.

Om allt går som det ska så är det exakt 8 timmar och 36 min kvar innan jag kliver ur grönkläderna och inte tar på mig dom förrän om lite drygt 4 veckor.
Har inte speciellt mycket planerat förutom v 29 då det blir Göteborg och Pink, och antagligen även Öland och Winnerbäck, jeijjj
Nästa vecka blir det nog en del campande med <3 frågan är vart, men det lär väl lösa sig det med, kolla väderprognosen bara vart solen kommer att befinna sig någonstans.

Blev lite miss i planeringen igår pga att vi fick bege oss till Tierp och Uppsala lite sent= ingen målning när jag kom hem, så jag får väl vackert arbeta lite även fast jag har semester.
Men det ska väl gå det med =)

Nu ska jag ringa och skälla på nån!
Hoppas ni har en fin dag alla, och att helgen blir bra! Skulle visst bli badväder imorgon! Tänk att det kan bli sånt fast man är ledig ;0)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0