Bilbyte?

Har hållt på å leta ihjäl mig fem å en halv timme efter reg. beviset till bilen.
Vanligtvis brukar man ju kanske ha det I bilen, vilket jag också var rätt säker på att jag hade.
3 år har jag haft bilen, och i 3 år har jag tydligen åkt utan reg. bevis.

Har vänt upp och ner på varenda papp-hög och vänt ut och in på varenda kasse jag har (och det är en del) och fick en hel del utrensat på köpet om man ska se det positiva i det hela.
Till slut gav jag iaf upp och beställde ett nytt på nätet.
Grejen är att det tar 3 dagar innan jag får hem det och jag skulle ha haft det imorgon, men tänkte att det kanske löser sig ändå.

Det räckte iaf tydligen med att beställa ett nytt så kom jag på ett sista ställe som jag inte kollat.
Nere i källaren, i ett litet skåp som tidigare stod i hallen, och som jag inte hade plockat ur innan jag bar ner det.
Jag behöver nog inte säga vad jag hittade där.

P!nk och Göteborg var hur bra som helst iaf, trots att jag innan var sur och arg över den förkortade trippen!
Vi hade hur mysigt som helst, och P!nk var tillåmed bättre än i Stockholm i höstas!
Nu hade vi ståplats och man är ju liksom lite mer med i matchen då =)



Hotellet låg helt perfekt och uppskrämda som vi var över bristen på parkeringsplatser blev vi glatt överraskade då vi fick ta Rep-kvinnans p-plats i p-huset =)
Allt löste sig till det bästa!
När vi var på väg ner var det +12 grader och regn när vi passerade Skara så lite orolig blev man allt, men det blev varmare och varmare och ljusare och ljusare ju närmare Göteborg vi kom och när vi väl var inne i stan så var det 20.5 grader och Sol, jeijj
Avslutade trippen med att gå på Liseberg och dra hem lite choklad ;0P



Nu ska jag gå och mysa ner mig i sängen, kommer nog att sova som en liten bebbe i natt, har vart mycket härj dom senaste nätterna!
Natten i Göteborg drömde jag att det var så hett i sängen och var rädd att det skulle börja brinna så jag tog med mig täcket och var på väg ut!
Vaknade till innan jag kom ut så jag kunde obemärkt gå och lägga mig igen =D

Natti natti på er!




Kommentarer
Postat av: =)

Jag vet inte vem som är sexigast!? Du eller Pink!

2010-07-27 @ 08:00:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0