Ljugpotta.

Skrev ju så stort igår morse att jag skulle blogga lite senare.
Efter 2 dagars otroligt intensiva arbetsdagar plus 2 timmars övertidsjobb igår kväll så for jag hem och dog ett tag.
Öppnade fönstret, drog ner persiennerna, värmde en vetekudde och bäddade ner mig i sängen med en bra film.

Känner mig inte jättepigg idag heller, dessutom vakna med magont idag igen =/
Men nu är det färdiggnällt =)

Ska nog ta mig en skön skogspromenad när jag lyckats pallra mig upp ur sängen.
Älskar verkligen skogen.
Så länge det inte står nån björn och lurar.

Otroligt skönt med en ledig dag iaf, ska försöka göra lite nytta idag.
Utejobb blir det, kan se på Fejjan att vädret ska va bra, själv har jag inte tittat ut än.
På fåglarna låter det också som det är bra, ett jädrans kackel utanför sovrumsfönstret!

Ha en bra dag alla i solen, om det nu är sol! Annars får ni ha en bra dag ändå!
Baj baj!

Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Ha en fin dag (den är ju slut nu... men ändå).... du också :)



Kramis

2010-06-10 @ 22:35:25
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0