Sämst på rubriker.

Kommer aldrig på vad jag ska skriva som rubrik, men å andra sidan spelar det nog ingen större roll för om man ändå klickat in sig på min blogg så är det ju liksom redan för sent, bra rubrik eller inte.

Helgen har varit helt suverän.
Har haft semesterkänsla och det är ingen dålig känsla det, speciellt när man inte ens har semester utan bara är ledig ändå.
En liten lugn tillställning hemma på altanen på fredagen med grillning, rabarberpaj och vin, och på lördagen va vi bjudna på middag hos svärmorfar och svärmormor.
Grannen hade fest på kvällen så jag tänkte att jag åker dit en sväng men hoppar nog Hammarby, men det glömde jag visst bort lite senare och hamnade där ändå.
På cykel såklart.

Gårdagen spenderade jag hos mam å pap..Syrran, R och Isaak va också där.
Grymt god mammamat och tårta serverades.
Tänk att man kan få i sig så mycket gott utan att göra något själv =)

Cyklade hem på kvällskvisten och la mig på altanen och njöt ett tag.
Var nästan på väg att bädda där och sova ute en natt, hade inte alls någon lust att gå in.
Veronapizza och fotboll blev det ändå i min ensamhet, en fin avslutning på en kanonhelg.

Vad har ni haft för er i helgen? Hoppas ni haft det lika bra som jag!
Kran å Buss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0