Både och.

Igår efter jobbet var jag inbjuden på relax- och waynesalladkväll i Gävle med några vänner.
Natten till igår sov jag typ 3 timmar så när jag slutade kl 18 igår valde jag att åka hem istället.
De skulle även träffas en halvtimme innan jag slutade och sen skulle jag ta mig in till Gävle så det kändes mest bara stressigt.
Väl hemma köpte vi hem mat och la oss för att kolla lite tv.
Kl 20 sov jag gott på soffan och kl 21 pallrade jag mig ner till sängen och fortsatte.
Vaknade ett par gånger i natt av att halsen sved och vid ett tillfälle höll jag på att spy pga en hostattack som jag vaknade av.
Har känt mig förkyld i kroppen idag, lite värk, lite frusen och ont i halsen.
Men inte för sjuk för att vara hemma känns det som.
Inget snorande eller hostande iaf.
Resten har jag dolt med Alvedon, ordinerat av Bengt, min vapendragare.
Känns rätt ok nu men det blir en lugn kväll framför tvn, Edsbyn spelar sista kvarten mot Villa ikväll, kan nog bli en bra match =)
Hoppas ni har en bra dag alla som läser, och även ni som inte läser!
So lång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0