Dygn.

Idag blir det till att jobba dygn.
Bytte natten imorgon till idag eftersom det är äventyr på G.

Igår blev inte riktigt som jag tänkt men det blev bra ändå.
Städade å gjorde ännu finare hemma.
Fotboll GefleIF-MalmöFF ute i kylan, tyvärr åkte dom på stryk men Gävles A. Gernht sköt en j***a rökare rätt i krysset, grymt snyggt mål, borde ha räknats som 3 =)

Galet att dom startar allsvenskan så tidigt, inför första matchen fick dom väl skotta bort en meter snö och än kan det ju komma, se bara ut genom fönstret idag, iaf i mitt fönster är det vitt, blä. Bara lite, men ändå.

Efter fotbollen blev det träning, skönt, blev iaf 2 gånger den här veckan, bättre än inget.
Kom hem å tog ett badkarsbad innan pizza hmm å film.
Somnade före 22 som en liten bebbe.
Skönt.

Fattade ändå inte vad som hände när jag vaknade, men det var ju larmet på mobben.
Hade nog kunnat tänka mig att sova ett tag till.

Träningskläderna åker med till jobbet idag så kanske man får nån lucka å knata ner på löparbandet.
Vi får väl se vad dagen har att erbjuda.

F.ö så är Loka Jordgubb Guava helt sjukt gott.
Nackdelen (?) är att jag knappt kan dricka kranvatten längre, bara när jag tränar.
Marie Miljöboven.

Klart slut från x2.

Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

SV: Hahah vad var det jag sa? Kul att det snöar där borta. Här skiner solen idag :P

2010-03-29 @ 08:52:55
URL: http://ferhat.blogg.se/
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

SV: Fan, var 9 poäng från godkänd så det blir omtenta. Men jag kommer klara det :D



Haha, du delade inte med dig när solen sken där borta så nu tänker jag inte göra de. Du får leva med snön helt enkelt haha :D

2010-03-29 @ 14:02:12
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0