Hur ska den här dagen sluta?

Jag Har redan jordens monsterträningsvärk sen igår och det brukar ju bara vara början då man känner det morgonen efter, för att sedan bli värre och nå sin klimax efter 2 dagar.
Körde ett hyfsat pass på jobbgymmet igår, 20 min rask promenad på löparbandet med hantlar och lutning, sen en del styrka för att slutligen avsluta med 500 sneda statiska situps med en 10kg-vikt.
Känns idag kan jag säga men faktiskt mest i armar och bröst.
Brukar vara rätt vältränad i magen även om det inte syns ;0) fast har ju blivit lite dåligt med träning nu pga förkylning och Thailandsresa så jag trodde nog det skulle kännas mer.
Men som sagt, än har jag inte nått högsta smärtgränsen!

Igår bokade vi kryssning, jag och A, fan va kul det ska bli.
Har varit sugen jättelänge, så härligt att sätta sig på den där bussen och bege sig ner till Stockholm och båten och bara koppla av, äta god mat å softa runt.
Tänkte ju ev åka till syrran i helgen men hoppar nog över det och väntar till Isaak kommer hem =)
Eller egentligen tänkte vi åka nånstans men svårt att få tag i nåt bara fredag till söndag, och nån fjällsresa hittar vi inte heller =/
Så då spar jag pengarna och åker senare. Tågbiljetten ner går på 700, lite dyrt för sån kort sväng känns det som. Sen hoppas jag på lite sol helgen så man kan åka till Kungsberg å ta vara på sista bräd-dagarna.

Nu ska jag snart bege mig till jobbet, mycket folk där nu när det är utbildning, det är kul, hoppas även dom tycker det så dom får se vår fina station =)

Ha en bra dag hörni!


Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

SV: jag klarade praktiska provet, jag fick sätta PVK och läraren var otrolig nöjd över min arbetsteknik och aseptisk teknik :D



Men snart kommer det snöa där också, vänta bara haha :D

2010-03-25 @ 12:35:28
URL: http://ferhat.blogg.se/
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

SV: Tack, men imon har jag examinationsseminariet som jag är lite nervös inför. Några hadei dag och det fanns några som inte klara det. Äsh, jag klarar det ;). Får helt enkelt lita på mig själv!



Haha säg aldrig så, man vet aldrig. Kan börja snöa imon där borta ;)

2010-03-25 @ 17:32:27
URL: http://ferhat.blogg.se/
Postat av: aaaa

SÅÅ najs!! pusss

2010-03-29 @ 12:59:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0