Stackars mig.

Inte speciellt ofta jag tycker synd om mig själv men det gör jag faktiskt nu.
Kan inte sova pga värk i kroppen, både insidan och utsidan, ont i halsen, både insidan och utsidan, ont i huvet, öronen och ända in i skelettet.
Dessutom har jag feber.
Behöver jag säga att jag inte kan sova.
Det är väl oftast det man brukar kunna när man inte är pigg, men det moler hela tiden så jag vet inte hur jag ska bete mig =/

Undra va mina kära läsare har för sig i helgen då, hoppas ni har vart ut på nåt roligt, kanske är på väg hem nu rentutav!
Är det någon som har nå bra tips mot halsont så är jag tacksam för tips!
Har en tekopp med honung står här bredvid, brukar kännas lite skönt ett tag iaf.

Ryggläge.nu

Natti Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0